Obecne modele Taycan to dopiero początek dla Porsche

Taycan Turbo, zasięg Taycana, zasięg Porsche Taycan Turbo, Taycan vs Model S

Premierę pierwszych elektrycznych samochodów Porsche zdecydowanie możemy uznać za udaną, a to znaczy, że firma wcale nie ma zamiaru stopować z modelami Taycan.

W nowym filmie Porsche podpowiada, co będzie dalej z Taycanami. Dokładniej mówiąc, tę przyszłość przedstawił nam dyrektor odpowiadający za serię Taycan, dr Stefan Weckbach, który powiedział, że Porsche ma naprawdę bardzo dobre pomysły z nimi związane. Nazwał je „strzałami w kołczanie”, które jeszcze nie mogą ujrzeć światłą dziennego.

Czytaj też: Obejrzyjcie jak przyśpiesza Porsche Taycan Turbo S na niemieckiej autostradzie

Warto przypomnieć, że obecnie Taycan jest dostępny w trzech wariantach – 4S, Turbo i Turbo S. Podczas gdy ten pierwszy kosztuje od 103800 dolców, Turbo S wymaga już wyłożenia zawrotnych 185000$. 4S jest wariantem najsłabszym, zapewniając 522 KM i 79,2 kWh baterię, ale i tak do 100 km/h rozpędza się poniżej 4 sekund.

Czytaj też: Porsche Taycan Turbo S pokonał Teslę i stał się najszybszym EV wg. MotorTrend

Turbo i Turbo S to wybór dla tych, którzy chcą jeszcze więcej mocy. Zarówno Turbo, jak i Turbo S wytwarzają 616 KM, ale funkcja Overboost podbija je kolejno do 671 i 751 koni mechanicznych.

Porsche będzie nadal milczeć na temat swoich planów dotyczących przyszłych modeli Taycan. Zauważyliśmy jednak już jeden nowy model w testach (zdjęcia via Motor1).