Jak wypada najdroższa Corvette C8 od oficjalnego dealera?

Corvette C8, najdroższa Corvette C8, nowa Corvette opcje, opcjonalne dodatki Corvette C8

Kiedy ktoś dostaje zadanie stworzenia czegoś bez względu na koszty, fantazja może ponieść i tak też było z tym egzemplarzem Corvette C8.

Dealer i jednocześnie twórca na YouTube otrzymał proste zlecenie od klienta, który chciał możliwie najlepszą nową Corvette 2020. Tak to się zaczęło i od razu Corvette C8 otrzymała najlepszy poziom wykończenia 3LT oraz pakiet Z51, ale to wybory oczywiste. Oczywiste i kosztowne, bo do podstawowej ceny 58900$ dorzuciły kolejne 11950 i 5000$.

Tak powstały podwaliny pod tę Corvettę w wydaniu Shadow Gray Mettalic. Potem było już tylko lepiej, bo standardowe felgi zastąpiły 19-calowe na przodzie i 20-calowe na tyle (2695$), jaskrawoczerwone zaciski hamulcowe (595$), a także paski wyścigowe z włókna węglowego (995$) pasujące do lusterek z obudową z włókna węglowego (100$) i spojlera z wysokim skrzydłem (1150$).

Podsumowując te koszta, dodanie elementów z włókna węglowego i kilku aerodynamicznych cacek kosztowało 6100$ i trafiło do samochodu dzięki uprzejmości ACS Composites, autoryzowanego partnera GM. Wewnątrz z kolei Corvette na poziomie 3LT jest już świetna, ale dodatek kubełkowych foteli Competition 3 (500$), czerwonych pasów (395$), systemu kontroli jazdy (1895$), czy regulacji przedniego zawieszenia (1495$) był oczywisty.

Czytaj też: Nie zgadniecie ile ceny nowego samochodu pochłania elektronika

Finalnie ta Corvette C8 z podstawowych 58900$, czyli prawie ćwierć miliona złotych, zaczęła kosztować prawie 99000$, a więc 415000 PLN. Sporo.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News