Ferrari F8 Tributo N-Largo. Novitec zmienił nadwozie i podkręcił silnik

Ferrari F8 Tributo N-Largo, Novitec Ferrari F8

Chociaż niektórzy z Was mogą uważać, że każde Ferrari jest idealne, to Novitec udowadnia, że z perfekcji można uzyskać ideał… przynajmniej dla niektórych, bo są gusta i guściki. Sprawdzicie sami, czy w Wasze gusta wpisze się nowy Ferrari F8 Tributo N-Largo, czyli po prostu F8 Tributo Widebody.

Niemiecką firmę Novitec kojarzymy od dawna z wielu tuningów modeli, którym po wyjechaniu z fabryki nie brakuje niczego – w teorii. Tak też jest jednak z Ferrari F8 Tributo, który zjeżdża z hali fabrycznej w Modenie z imponującą mocą 720 koni mechanicznych, pochodzących z 3,9-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem i zdolnością do sprintu do 96,5 km/h w zaledwie 2,9 sekundy.

Czytaj też: Nowy rewolucyjny sposób na recykling akumulatorów z pojazdów elektrycznych

Novitec przerobił F8 Tributo, aby był szybszy, mocniejszy i szerszy o dokładnie 5,1 cala, czyli prawie 13 cm. Charakterystyczny dla marki pakiet nadwozia N-Largo został zaprojektowany specjalnie przez niemieckiego projektanta Vittorio Stroska dla F8 i obejmuje zmiany przednich oraz tylnych zderzaków, nowy wlot maski i subtelny spojler w kształcie kaczego ogona.

Jak poszerzyć Ferrari, czyli podkręcone Ferrari F8 Tributo N-Largo od Novitec

Czytaj też: Nowy rewolucyjny sposób na recykling akumulatorów z pojazdów elektrycznych

Zmiany sprowadzają się też do zawieszenia, bo Ferrari F8 Tributo N-Largo sięgnął po sprężyny obniżające, które obniżają samochód o 35 milimetrów przy normalnej wysokości jazdy, ale zapewniają możliwość jego podniesienia o 40 mm. Z tyłu znajdziemy 22-calowe felgi Vossen NF10, a z przodu 21-calowe odpowiedniki, podczas gdy całość dopełnia nowy zestaw końcówek wydechowych ze stali nierdzewnej.

Czytaj też: Najwydajniejsze Cayenne już z nami. Premiera Porsche Cayenne Turbo GT

Podbite osiągi Ferrari F8 Tributo N-Largo podkreśla sam silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, którego osiągi podbito do 830 KM i 930 Nm momentu obrotowego (wzrost o 118 Nm). Z wszystkimi tymi zmianami, F8 Tributo N-Largo nie tylko wygląda zupełnie inaczej, ale też dobija do setki w 2,6 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 340 km/h.