Obejrzyjcie BMW X1 nowej generacji podczas testów na Nurburgring

elektryczne BMW iX1 w testach, elektryczne BMW iX1, zdjęcia elektryczne BMW iX1,

W czerwcu ubiegłego roku BMW X1 2022 generacji zostało wyszpiegowane po raz pierwszy, a dziś możemy obejrzeć nagranie z udziałem tego modelu na torze Nurburgring. Co tym razem zdradza model i co możemy już o nim powiedzieć?

Nagranie z udziałem BMW X1 nowej generacji 2022

Dzięki kanałowi CarSpyMedia na YouTube możemy dokładnie podejrzeć, jak „jeździ” testowany ciągle przed wielką premierą model BMW, który przed miesiącem doczekał się sesji zdjęciowej. Niestety X1 nowej generacji nadal pozostaje stosownie zakamuflowane i najpewniej na zrzucenie tej otoczki tajemniczości poczekamy aż do 2022 roku, kiedy to doczekamy się wielkiej premiery, choć kwestia debiutu ciągle pozostaje niejasna.

Czytaj też: Test BMW X6 30d – o czołgu, który jest limuzyną

Sam styl jazdy testowego samochodu sprawia wrażenie, że obecnie BMW dostraja układ kierowniczy X1, co wcale nie powstrzymuje kierowcy testowego od wchodzenia w zakręty z dużą prędkością. Na głęboki i powalający ryk silnika oczywiście nie macie co liczyć, a jeśli lubicie wygląd tego małego crossovera premium w obecnej generacji, ta nowa Was nie rozczaruje.

Czytaj też: BMW przypomina o 3.0 CSL Batmobile, czyli kultowej E9

Nowy X1 będzie bowiem nieco większy niż jego obecna generacja i choć otrzyma zmodyfikowaną wersję platformy BMW z napędem na przednie koła, to jego sylwetka praktycznie pozostanie bez zmian, a wszystko rozbije się o nowe zderzaki, światła, lusterka boczne i wnętrze. Jednak szczegóły pozostają nieznane, ale i tak już teraz wiemy, że produkcja tego modelu będzie odbywać się w fabryce firmy w Regensburgu w Niemczech i mowa tutaj zarówno o spalinowej, jak i elektrycznej wersji.

Czytaj też: Półprzewodnikowe akumulatory Solid Power napędzą modele Forda i BMW

Wchodząc w szczegóły premiery, w dniu debiutu X1 nowej generacji pojawi się w wersji całkowicie elektrycznej, czyli iX1, który ma mieć różną moc wyjściową od 180 do 250 koni mechanicznych. Oczywiście modele benzynowe i wysokoprężne nadal będą częścią oferty, którą uzupełnią hybrydy, bo tak jak obecny X1 PHEV wprowadzony na rynek w 2020 roku, łączy 1,5-litrowy trzycylindrowy silnik ze specjalnie opracowanym silnikiem elektrycznym (220 koni/385 Nm) tak najpewniej ten sam układ trafi do X1 nowej generacji przy poszerzeniu akumulatora z zasięgu 57 km.

Chcesz być na bieżąco z WhatsNext? Obserwuj nas w Google News