Reklama

Aktualizacja Deathloop zmienia przedziwne zachowanie NPC

deathloop

Pojawiła się nowa aktualizacja Deathloop. Tytuł, który przez recenzentów był wychwalany, a przez graczy oceniony dość przeciętnie ma być teraz produkcją, w której sztuczna inteligencja… będzie inteligentna?

Aktualizacje gier

Dziś niemalże każda gra otrzymuje jakieś łatki po premierze. Gracze już dawno się do tego przyzwyczaili i czasem ma to swoje plusy. Zdarza się przecież, że sam tytuł nie jest zły, ale podczas produkcji podjęto kilka niezrozumiałych dla graczy rozwiązań, które normalnie zostałyby już na zawsze, a tak są poprawiane czasem w ciągu tygodnia, a nawet dnia.

Czytaj też: Ważna aktualizacja Guardians of the Galaxy dla posiadaczy PS4 i Series S

Gracze godzą się także na uczestniczenie w procesie produkcji gier i nie raz nabywają dane tytuły w formie wczesnego dostępu. Stały kontakt ze społecznością potrafi zaowocować w doskonałe tytuły, które potem potrafią utrzymywać małe studia deweloperskie przez kolejne lata.

Oczywiście może też być tak, że gra będzie żerowała na nostalgii lub stosowała fałszywą kampanię marketingową przez co otrzymamy rozczarowujące produkcje, których naprawa może trwać nawet rok. Takich sytuacji nie lubimy!

Aktualizacja Deathloop

Gracze Deathloop mogą cieszyć się nowymi zmianami w Deathloop, ale aktualizacja jest nietypowa. Wśród poprawek dotyczących dostępności gry, poprawek systemów, zmian w grafice, stabilności i innych pojawiły się też zmiany związane z naszymi wrogami. Rzućcie okiem co zmieniono, ale… będziecie zaskoczeni tym, co wyprawiali bohaterowie niezależni gry. Aż dziw, że zapomniano o takich rzeczach!

Czytaj też: Screen z GTA 6 w GTA Trilogy czy gracze już zwariowali?

ZACHOWANIE POSTACI NIEZALEŻNYCH

  • Od teraz postacie niezależne będą reagowały na przelatujące w pobliżu pociski (na przykład na chybione trafienia w głowę).
  • Od teraz postacie niezależne będą reagowały, gdy w pobliżu dojdzie do zabójstwa.
  • Od teraz postacie niezależne będą lepiej słyszały i szybciej reagowały na pobliskie odgłosy kroków.
  • Ostrzeliwane postacie niezależne nie będą już szukały osłony, jeśli gracz znajduje się zbyt blisko.
  • Od teraz postacie niezależne będą w stanie określić kierunek, z którego nadleciał rzucony granat.
  • Postacie niezależne nie będą już rezygnowały z zabicia Colta, gdy Julianna użyje splotu, aby je z nim połączyć.
  • Zakłócone skrytobójstwa z powietrza nie będą już zapewniały postaciom niezależnym niemal nietykalności.
  • Wiele innych niewielkich poprawek i usprawnień zachowań, reakcji, wyszukiwania ścieżek i rozmieszczania postaci niezależnych.
  • Charlie Montague nie blokuje się już w podłodze czy gruncie, gdy zostanie kopnięty podczas korzystania z przeskoku.

Prawdopodobnie nie jest to ostatnia aktualizacja gry. Wyłączność na tytuł na konsolach PlayStation jest tylko tymczasowa i możliwe jest, że gra pojawi się jeszcze na konsolach Xbox Series, w porządnie załatanej wersji.