Reklama

Wydajność elektrycznych BMW i7 oraz i5 M będzie mogła zaimponować

Wydajność elektrycznych BMW i7 oraz i5 M

Nowy raport z niemieckiego serwisu Auto Motor Sport wziął na celownik wydajność elektrycznych BMW i7 oraz i5 M, czyli nadchodzących sedanów BEV firmy. Te z pewnością doczekają się wielu wersji w myśl silników oraz akumulatorów, kiedy zadebiutują w pewnym momencie 2022 roku, ale dziś zajmiemy się tym najwyższym poziomem.

Raport zdradza wydajność elektrycznych BMW i7 oraz i5 M, a zdjęcia ich obecną fazę testów

Wedle wspomnianego serwisu flagowy sedan BEV w ofercie BMW, jakim będzie najbardziej wypasiona wersja i7, sięgnie po łącznie trzy silniki. Dwa z nich znajdą się na tylnej osi, a trzeci, mniej wydajny, trafi na tą przednią. Dokładne dane nie są na ten moment dostępne, ale ponoć to trio zapewni łącznie do 750 koni mechanicznych mocy, co może udzielić się też wersji M mniej imponującego BMW i5. Po stronie energetycznej BMW i7 sięgnie po nawet 120 kWh zestaw akumulatorów.

Czytaj też: Niektóre modele BMW stracą funkcje ekranu dotykowego. Dlaczego?

Jeśli z kolei interesuje Was wygląd obu sedanów, to serwis Motor1 opublikował niedawno zdjęcia, przedstawiające BMW i5 oraz i7 w kamuflażu. Z wyglądem jednak te modele nie szaleją i choć trudno dostrzec szczegóły pod kamuflażem, to najpewniej oba modele będą współdzielić ten sam design, którego BMW zaproponowało nam przy iX oraz i4. Wewnątrz z kolei można liczyć na najnowsze zdobycze techniczne BMW na czele z iDrive 8.