GN, właściciel marki Jabra, przejmuje SteelSeries

SteelSeries PrismCaps, PrismCaps

Grupa GN przejmuje zajmującą się komputerowymi peryferiami firmę SteelSeries. Cel jest jasny – tworzenie wysokiej jakości sprzętu do gier.

SteelSeries i Jabra połączą siły pod wspólnym właścicielem

GN, właściciel marki Jabra, podpisał umowę nabycia nabycia SteelSeries – dobrze znanego na świecie producenta wysokiej jakości peryferii gamingowych. Zostało to oficjalnie ogłoszone, choć cały proces zakończy się dopiero na początku 2022 roku. Wartość transakcji sięga 1,24 mld dolarów. Dzięki temu GN będzie mogło zyskać bardzo silną pozycję na rynku ekskluzywnego sprzętu do gier.

Czytaj też: Telegram zyskał miliony nowych użytkowników po awarii Facebooka

Przez jakiś czas szukaliśmy właściwej drogi dla GN, aby wejść na rynek gamingowy, szczególnie w segment „high-end”. SteelSeries spełnia naszą aspirację i widzimy idealne dopasowanie pod względem technologii i możliwości handlowych, pozycjonowania i ambicji rozwojowych. SteelSeries oferuje wysoce odpowiednie i konkurencyjne portfolio oraz silne kompetencje inżynierskie. Połączenie naszych sił przyniesie korzyści obu firmom, gdy wejdziemy w przyszłość, w której popyt na nasze portfolio produktów będzie nadal silny

– mówi dyrektor generalny GN Audio, René Svendsen-Tune. 

Przejęcie pozwoli GN zdobyć silną pozycję na rynku gamingowych peryferiów i nadal rozwijać się w celu oferowania jak najwyższej jakości sprzętu do gier. Z tego co wiemy, podobnie jak w przypadku Jabry, GN nie będzie ingerowało w markę, a SteelSeries pozostanie pod tym samym przywództwem co do tej pory.