Layers of Fear 3 zaprezentowane. Unreal Engine 5 znowu zachwyca

layers of fear 3

Layers of Fear 3 zostało ujawnione przez Bloober Team. Nowa technologia zapewnia niesamowitą oprawę. A to nie koniec niespodzianek od tego dewelopera!

Bloober Team ujawnia Layers of Fear 3

W sieci pojawił się nowy zwiastun Layers of Fear 3. Choć może powinniśmy mówić „nowy projekt Layers of Fear”? Twórcy nie podają konkretnej nazwy produkcji, ale widać, że uderzają w te same tony, w które celowała pierwsza odsłona serii. Nie dostajemy materiałów z rozgrywki czy typowego zwiastuna, a zajawkę, która pokazuje technologię i klimat produkcji.

Czytaj też: Steam Deck radzi sobie z Cyberpunk 2077. Testy wyciekły w Chinach

A technologia zdaje się być nie byle jaka, bo Bloober Team przeszli na Unreal Enigne 5, który już w wielu materiałach wideo pokazał, że jest silnikiem ułatwiającym pracę, a jednocześnie zdolnym w znaczący sposób poprawić jakość grafiki.

Farba, którą widzimy na materiale wideo prezentuje się tak dobrze, że jeszcze chyba nikomu nie udało się osiągnąć takiego poziomu dopracowania. Wyraźnie tekstury, dobre animacje – to tylko mała zajawka, ale miło byłoby, gdyby okazało się, że taki poziom prezentuje cała produkcja.

Bloober Team ma plan

Bloober Team ogłosili również swoje plany na przyszłość. Jak się dowiadujemy – chcą oni produkować coraz droższe gry, zwiększyć zatrudnienie do 200 osób i pracować nad kilkoma produkcjami. Jedna z ich gier, to tytuł powstający dla Konami.

Czytaj też: God of War Ragnarok zostało opóźnione ze względu na operację Kratosa

Ekipa z Krakowa ma dość ambitny plan. Deweloperzy chcą osiągnąć poziom takich studiów jak Naughty Dog czy Bungie i tworzyć produkcje w stylu Resident Evil, Silent Hill, Alan Wake czy… The Last of Us. Do takiego poziomu jest długa droga, ale dobrze wiedzieć, że ekipa nie zamierza stać w miejscu i chce się rozwijać.

Co ciekawe, ogłoszono również, że Bloober Team nawiązał współpracę z wydawcą serii Grand Theft Auto. Opublikowany przed deweloperów raport głosi:

Zarząd spółki Bloober Team S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej jako „Emitent”) informuje o zawarciu w dniu 29 września 2021 r. przez Emitenta istotnej umowy wydawniczej z Take-Two Interactive, Inc. z siedzibą w Nowym Jorku, Stany Zjednoczone (dalej jako „Take-Two”), dotyczącej zamiaru wydania przez Take-Two pod marką wydawniczą Private Devision nowej gry Emitenta, opartej na IP Emitenta, na konsole oraz PC. Zgodnie ze wskazaną umową Emitent otrzyma wynagrodzenie typu „advance” po spełnieniu ustalonych kamieni milowych, a także będzie uczestniczyć w zysku z przychodów gry po jej wydaniu. Take-Two będzie odpowiedzialne za działania promocyjne i sprzedażowe nowej gry.

Raport bieżący 99/2021

Wygląda na to, że Bloober Team czeka wspaniała przyszłość. Obyśmy dostali z tego dobre gry!