Netflix zdradza szczegóły oglądalności swoich najpopularniejszych hitów

The Netflix Inc. website and logo are displayed on laptop computers arranged for a photograph in Washington, D.C., U.S., on Tuesday, Jan. 21, 2014. Netflix Inc., the largest subscription streaming service, is expected to release earnings data on Jan. 22. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg via Getty Images

Na jak wielu kontach obejrzano najpopularniejsze produkcje platformy? Netflix zdradził szczegóły oglądalności Wiedźmina, Bridgertonów i kilku innych tytułów.

Na ilu kontach obejrzano hity Netflixa?

Najpopularniejszymi serialami na platformie są Bridgertonowie (sezon 1.), pierwszy sezon Lupina i Wiedźmin, zaś filmami: Tyler Rake: Ocalenie, Nie otwieraj oczu i Śledztwo Spencera. Nie jest to dla nas nowa informacja, bo sukcesie tych produkcji mówiło się już od dawna. Teraz jednak znamy konkretne liczby.

Czytaj też: Nowe zasady mikropłatności w grach w Wielkiej Brytanii. Rząd chce stawiania kawy na ławę

Pierwszy sezon Bridgertonów obejrzano w ciągu pierwszych 28 dni na 82 milionach kont, Lupina i Wiedźmina – na 76 mln. Tutaj warto pamiętać, że te liczby nie są odzwierciedleniem realnej liczby oglądających. W przypadku filmów, o których wspomnieliśmy już wyżej, wygląda to kolejno 99, 89 i 85 milionów.

Czytaj też: Gameplay Alan Wake Remastered wygląda dobrze, ale deweloper niepokoi

A ile godzin spędziliśmy przy popularnych produkcjach? Są to również dane z pierwszych 28 dni od premiery, ale topka wygląda już nieco inaczej. Wśród seriali nadal króluje pierwszy sezon Bridgertonów z  625 milionami obejrzanych godzin, ale wśród filmów na pierwszym miejscu znalazł się Nie otwieraj oczu z 282 mln godzin.