Pierwsza gra wspierająca AMD FSR na Xbox potwierdza – mamy rewolucję

Pierwsza gra wspierająca AMD FSR na Xbox potwierdza , Myst, AMD FSR, FSR

Do tej pory zabawa w wymagających graficznie grach AAA w wysokiej rozdzielczości i płynności była zarezerwowana dla graczy PC z kartami GeForce RTX, dzięki technologii DLSS. Teraz jednak Myst Remake, czyli pierwsza gra wspierająca AMD FSR na Xbox potwierdza, że gracze konsolowi wreszcie posmakują tego samego.

Remake Myst, jako pierwsza gra wspierająca AMD FSR na Xbox potwierdziła, że wreszcie gracze konsolowi będą mogli grać w wysokiej płynności i rozdzielczości

Remake gry Myst zadebiutuje już wkrótce (26 sierpnia) zarówno na PC, jak i konsolach Xbox starej i nowej generacji. Będzie to kolejny tytuł, wspierający technologię AMD FidelityFX Super Resolution na PC i pierwszy, który sięgnie po nią w wersji na konsole Xbox Series S oraz Series X. Nie wiedzieliśmy do tej pory, jak wiele na tym zyska, ale teraz wyjawili to deweloperzy z odpowiadającego za produkcję studia Cyan Worlds.

Czytaj też: Radeony RX 7000 sięgną po rdzenie z RX 6000? AMD zabawi się w recykling

Według nich dzięki FSR Myst jest w stanie działać przy 60 FPS w 4K na konsoli Xbox Series X na najwyższych ustawieniach i przy tej samej płynności w 1440p na Series S, czyli tej słabszej. Wedle twórców FSR zapewnia prawie 75% wyższą płynność na obu konsolach w rozdzielczości 4K bez jednoczesnego poświęcania zbyt dużej jakości graficznej, bo finalna jakość jest ponoć tylko subtelna.