Zamów online do stolika to nowy sposób obsługi klienta w restauracjach Pizza Hut

Zamów online do stolika to nowy sposób obsługi klienta w restauracjach Pizza Hut

Zamówienia bezkontaktowe stały się w ostatnim czasie coraz popularniejsze. Niektórzy stawiają na tzw. kioski, w których możemy złożyć i opłacić zamówienie, ale Pizza Hut poszło w zupełnie inną stronę.

„Zamów online do stolika” w Pizza Hut

Przy współpracy z PayU ta popularna sieć restauracji postanowiła wprowadzić nowy sposób bezkontaktowej obsługi klienta. Usługa „Zamów online do stolika” pozwala klientom na zamówienie i opłacenie posiłku z poziomu aplikacji mobilnej sieci, bez konieczności czekania na obsługę restauracji. W telefonie, wygodnie i bez pośpiechu, wybierzemy co chcemy zjeść, zamawiamy i dokonujemy płatności przez PayU. Do wyboru jest oczywiście BLIK, karty płatnicze, szybkie przelewy i takie usługi jak Apple Pay czy Google Pay.

Czytaj też: Profil Zaufany posiada już 12 milionów Polaków

Jak przebiega taki proces?

Powinniśmy mieć zainstalowaną aplikację Pizza Hut. Potem, już w restauracji, wybieramy w apce lokal, w którym się znajdujemy, a następnie dokonujemy zamówienia, podajemy ilość osób oraz numer stolika i płacimy. Pizza Hut jednak nie wymaga od nas posiadania ich aplikacji. Jeśli takowej nie chce nam się instalować, to wystarczy, że zeskanujemy znajdujący się na stoliku kod QR. przekieruje on nas na stronę internetową, gdzie cały proces zamawiania wygląda tak samo.

Z okazji promocji nowej usługi przygotowano także promocję. Korzystając z tej nowej opcji obsługi możemy skorzystać z kodu KLIKNIJ20% i obniżyć koszt zamówienia o 20%.